U današnje vreme sve više ljudi se odlučuje da pokrene svoj biznis i radi od kuće, pa je jako bitno da radni prostor bude organizovan tako da se i dekorativno i funkcionalno uklopi u ostatak doma. On mora da bude udoban, ali kreativan kako bi vas motivisao za rad, naročito ako u njemu provodite više sati dnevno. Evo na kojih 5 stvari treba da obratite pažnju prilikom uređenja svog radnog prostora.
1. BOJE – Jednoličan prostor neće podstaći vašu kreativnost, zato dodajte malo boje u svoj radni kutak. Bilo da je to boja zida, nekoliko slika, nov tepih ili samo raznobojan pribor, razlika će biti očigledna.
2. RADNI STO – Radni sto je centralna tačka vaše kancelarije! Izaberite neki koji će vam se svideti po obliku, materijalu i stilu.
3. STOLICA – Stolica je još jedan jako bitan element vaše radne sobe. Ona prvenstveno mora da bude udobna (jer ko će izdržati da sedi po nekoliko sati u neudobnoj stolici), a mora da zadovolji i vaše estetske kriterijume. To ne mora da bude klasična kancelarijska stolica, već bilo koja stolica ili fotelja za koju mislite da će se uklopiti u vaš prostor.
4. OSVETLJENJE – Ukoliko provodite dosta vremena u kancelariji, dobro osvetljenje je više nego potrebno. Pored glavnog izvora svetlosti, dodajte jednu ili dve lampe koje će istovremeno biti i dekorativne. Tako ćete moći da dozirate osvetljenje po potrebi.
5. BILJKE – Da li ste znali da dodavanje biljke u kancelariju povećava produktivnost za 15%? To je naučna činjenica. Zato, izaberite neku biljku koja je laka za održavanje i osvežite svoj radni prostor, a i ideje 😉
Ako vam se dopada ovo što ste pročitali – prijavite se na našu NEWSLETTER listu i dobićete, osim saveta za uređenje enterijera u Vašem inboxu, i besplatnu e-brošuru “10 ključnih saveta kako unaprediti bilo koju sobu!” …
Srdačan pozdrav iz Marine ENTERIJERNICE!
Ostavite odgovor
Žao nam je, da bi postavili komentar, morate biti prijavljeni.